Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с имобилайзера na 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с имобилайзера na 156

    Kaто дам контакт понякога не изгасва ключето и край до там съм.Започва голамото щракане докато не се оправи, на един ЖП прелез ми го направи тоя номер а бях първа кола пред колона от немски чуруци, представете си какво са си помислили тия бетонни кратуни "егати чупените алфи добре че си взех ГОЛФ.
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

  • #2
    Същия проблем колега, но напоследък се оправи от жегите, а зимата ще му мислим
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 12/1998

    Comment


    • #3
      Или е от жегите или защото скоро окачах акумолатора,зимата това го нямаше,миналото лято ми се появи после изчеза и сега пак
      sigpic Alfasud/156 1.8ex
      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

      Comment


      • #4
        А да не би случайно да карате с мастер ключовете
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Aз не със сигурност,моят е същият като при 145,има същата форма ама като незнам как да му пратя снимка
          sigpic Alfasud/156 1.8ex
          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

          Comment


          • #6
            Ам що не си разглобите корите около волана и там точно около патрона за палене има един пръстен дето се сваля. Та издърпайте го по напред от мястото му и вижте дали така ще има проблем. И също може да си приверите кабелчетата дето отиват до въпросния пръстен да не са прекъснати/оголени някъде. Щото принципа на работа е на магнитни вълни и може ако някъде е прекъсната на кабела екранировката да има утечки и не всеки път да сработва. Виждал съм протрит такъв кабел от друсането по наще дупки.
            Alfa Romeo Stelvio 2.0T
            Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от DeX
              Ам що не си разглобите корите около волана и там точно около патрона за палене има един пръстен дето се сваля. Та издърпайте го по напред от мястото му и вижте дали така ще има проблем. И също може да си приверите кабелчетата дето отиват до въпросния пръстен да не са прекъснати/оголени някъде. Щото принципа на работа е на магнитни вълни и може ако някъде е прекъсната на кабела екранировката да има утечки и не всеки път да сработва. Виждал съм протрит такъв кабел от друсането по наще дупки.
              Магнитни вълни по кабел В грешка си има напрежение по тоя кабел а пръстена има съпротивление когато вкараш ключа съпротивлението на пръстена се променя в зависимост от чипчето в ключа и така влияе на напрежението по кабела което вече се отчита от Екуто и по този начин сработва Ако нещо не ви е ясно мога и по сложно да го обесня Иначе за пръстена е много възможно да се е разместил или деформирал нещо
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobo
                Първоначално публикувано от DeX
                Ам що не си разглобите корите около волана и там точно около патрона за палене има един пръстен дето се сваля. Та издърпайте го по напред от мястото му и вижте дали така ще има проблем. И също може да си приверите кабелчетата дето отиват до въпросния пръстен да не са прекъснати/оголени някъде. Щото принципа на работа е на магнитни вълни и може ако някъде е прекъсната на кабела екранировката да има утечки и не всеки път да сработва. Виждал съм протрит такъв кабел от друсането по наще дупки.
                Магнитни вълни по кабел В грешка си има напрежение по тоя кабел а пръстена има съпротивление когато вкараш ключа съпротивлението на пръстена се променя в зависимост от чипчето в ключа и така влияе на напрежението по кабела което вече се отчита от Екуто и по този начин сработва Ако нещо не ви е ясно мога и по сложно да го обесня Иначе за пръстена е много възможно да се е разместил или деформирал нещо
                Да напълно съм съгласен с теб, но не ми се впускаше в подробности за това написах магнитни вълни. Идеята беше, че напрежението по кабела е изключително ниско и едно нарушаване на екранировката би довело до смущения, който от своя страна биха довели до некоректно отчитане от еку-то и от там до неразпознаване на ключа.
                Alfa Romeo Stelvio 2.0T
                Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от DeX
                  Да напълно съм съгласен с теб, но не ми се впускаше в подробности за това написах магнитни вълни. Идеята беше, че напрежението по кабела е изключително ниско и едно нарушаване на екранировката би довело до смущения, който от своя страна биха довели до некоректно отчитане от еку-то и от там до неразпознаване на ключа.
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Ok ще пгледна под корите за да видя как е този пръстен и после ще ви разкажа
                    sigpic Alfasud/156 1.8ex
                    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Galeano
                      Ok ще пгледна под корите за да видя как е този пръстен и после ще ви разкажа
                      Значи за да не строшиш нещо корите около волана се свалят както следва:

                      Одолу има 3 или 4 болчета не помня (кръстати са), развиваш ги. Уверяваш се че ключа не е в патронника и леко разделяш 2-те части на кожуха около волана. Това е цялата игра ако заяжда внимателно огледай къде е и дали няма още някое болче. Ама процедирай с голяма доза нежност щото може да откършиш нещо и после да има плачка.

                      Айде лека от мене.
                      Alfa Romeo Stelvio 2.0T
                      Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

                      Comment


                      • #12
                        Kъм тази кола винаги се отнасям с нежност.Болченцата са 3 две отпед и едно до лоста за местене на волана,сваля се внимателно защото има анти вибрационни кори под пласмасата и лесно се разлепят.Самият графитен пръстен няма накъде да избяга,проблема при мен идва от вътрешният край на буксата но тя е много навряна и трябва да се сваля волана.Просто издърпах внимателно кабела 1/2см навън и за сега проблема е решен (за сега) успех
                        sigpic Alfasud/156 1.8ex
                        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                        Comment

                        Working...
                        X